Šta je "Sajam Šljive"?

“Sajam Šljive” nastavlja se sa ciljem obavljanja djelatnosti priređivanja sajma poljoprivrede i prehrambene industrije u Gradačcu, kao i drugih sajmova i izložbi, te za obavljanje djelatnosti promocije i međusobnog boljeg povezivanja poduzetništva Grada Gradačca i poduzetništva čitavog Tuzlanskog kantona, Federacije BiH i cijelog državnog prostora BiH kao i privrednih subjekata iz šireg prekograničnog okruženja.
Kroz organizaciju sajamske manifestacije i široko partnerstvo želi se pozitivno utjecati na privredni razvoj i stvaranje pozitivne poduzetničke klime, na povećanje konkurentnosti privrednog sektora, na bolje međusobno povezivanje privrednih subjekata, na intenziviranje promocije privrede, na privlačenje ulaganja, kao i na stvaranje jasne spoznaje o vlastitim
( tradicionalnim i suvremenim ) snagama i privrednim vrijednostima.
Dani Šljive je jedan od strateških prioriteta privrednog razvoja Grada Gradačca.

Najavni video

Intervju sa gradonačelnikom

PRESS konferencija

Prijavni materijal

Ukoliko želite izlagati na sajmu, potrebno je da popunite i pošaljete prijavni materijal.
Prijavni materijal možete preuzeti na linkovima ispod !

HISTORIJA SAJMA

Početak 1969. godine

Ideja o organizaciji manifestacije u čijem bi centru pažnje bila šljiva, kao najznačajniji voćarski proizvod ovog kraja, možemo reći da je nastala spontano, ali ipak sa jakim motivom i već potpuno utemeljenim osnovama.
Prema pisanim dokumentima i svjedočenjima direktnih aktera tih događaja, te 1969. godine, rod šljive je bio nezapamćen. Proizvođači su se našli u situaciji vrlo otežanog plasmana, a prerađivački kapaciteti su bili premali. Sama po sebi nametnula se potreba da se ukaže na Gradačac i njegove potencijale vezane za šljivu.

Nakon opsežnih, ali rekordno brzo izvršenih priprema prvi »Dan šljive», je održan 30. i 31. avgusta 1969. godine. Ono što je važnije od svega je činjenica da se od tog avgusta daleke 1969. godine, drži jedna nevjerovatno jaka veza između sajma i Grada. Valjda nigdje, ne postoji tako ukorijenjen običaj da u dane kad traje ova manifestacija, cijeli grad postaje dio toga, i svaki njegov stanovnik, bez obzira šta radio i gdje se nalazio. Osim toga «provincija u pozadini», iznenada dolazi u centar pažnje javnosti. Zahvaljujući dobrom programu, gostoljubivosti, i manifestacija i Gradačac doživljavaju izuzetnu promociju na nivou cijele Jugoslavije, a šljiva postaje pravim simbolom, po kome ovaj grda biva prepoznat.

 

Zašto učestvovati na sajmu ?

01.

Umrežavanje

Direktori, vlasnici kompanija, marketing menadžeri, trgovci, profesori, predavači, mediji i političari dolaze na Grapos expo kako bi se umrežili, napravili nove kontakte i poslovnu saradnju.

02.

Inovacije

Inovativna rješenja i novi proizvodi su viđeni od strane domaćih i stranih posjetilaca-investitora i poduzetnika.

03.

Širenje

Najveći broj izlagača se vraća svake godine i bilježi veliku prodaju za vrijeme sajma i povećanje poslije samog sajma u vezi sa kontaktima napravljenim na sajmu.

04.

Mediji

Press konferencije, PR kampanja, preko 50 medijskih kuća prisutnih u toku sajma, PR ured za vrijeme trajanja cijele manifestacije.

Organizatori

Galerija

Ciljevi projekta Sajam Šljive

Promocija, predstavljanje i umrežavanje kompanija

Privući nove izlagače inovativnim rješenjima

Otvaranje novih tržišta

Transfer know-how znanja

Institucionalno umrežavanje

Kontinuirani rast

“Sajam Šljive” Gradačac je jedan od strateških prioriteta privrednog razvoja Grada Gradačca.

mr. sci. Edis Dervišagić

GRADONAČELNIK

"Sajam šljive" u brojevima

Oni koji su dovoljno ludi da misle da mogu promijeniti svijet, jesu oni koji to čine.

“Sajam šljive” je jedan od strateških prioriteta privrednog razvoja Grada Gradačca.

0 .
"Sajam šljive"

0 +
Ostvarenih saradnji

0 +
Izlagača

0
m² prostora

0 +
Posjetilaca

0
Države

Drugi o nama

„Svi sajmovi u BiH, posebno gradačački, doprinose razvoju bh. privrede u cjelini. Ovdje imamo priliku razmjenjivati iskustva, sticati poznanstva, razmjenjivati kontakte, ali i sklapanje određenih poslova . Ovdje također imamo priliku vidjeti i šta nam radi konkurencija, što je izuzetno bitno za nas kako bi unaprijedili svoje usluge i postali još bolji na tržištu“
Nedžad Bristrić slika
Nedžad Bistrić
Remelin d.o.o. Gradačac
„Gradačački sajam je spoj dugogodišnje tradicije i iskustva, mjesto i prilika za promociju novih proizvoda i tehnologija i mjesto gdje se susreću proizvođači i kupci. Sajam je prilika za stvaranje novih poslovnih povezivanja s kupcima i proizvođačima iz zemalja iz regiona kao i mogućnost da poljoprivreda a i sami poljoprivredni proizvođači izdignu na nešto viši nivo kroz razne sajamske manifestacije i edukacije.“
Edvin Taletović slika
Edvin Taletović
„PMG-ViP“ Poljoprivredna zadruga Gradačac

Press o nama

Agroklub (04.01.2023)

Šljiva je othranila generacije u gradu Zmaja od Bosne

Federalna (12.07.2023)

Na jubilarnom 50. Sajmu šljive predstavit će se 350 izlagača iz šest zemalja

Agroklub (04.07.2023)

Mešanović: Jubilarni 50. Sajam šljive bit će jedan od najbolje organiziranih

Novosti

Kontaktirajte nas

 

Naš tim profesionalaca stoji Vam na raspolaganju !

Brojevi telefona

+387 (0) 35 817 222
+387 (0) 62 385 603

Lokacija održavanja

Husein-kapetana Gradaščevića 7, Gradačac Sportska dvorana Skenderija

Mail

prijava@gradacackisajam.ba

Radno vrijeme

08:00h - 16:00h

Partneri

Medijski pokrovitelji